Ogłoszone poniżej 14 tysięcy euro - archiwum

Zaproszenie do złożenia oferty na dostawa artykułów żywnościowych do stołówek szkolnych w 2016 r.

Kierownik Gminnego Zespołu Oświatowego z siedzibą w Bodzechowie przy ul. Szkolnej 7

ZAPRASZA

do złożenia oferty na zadanie pn.:

,,Dostawa artykułów żywnościowych do stołówek szkolnych”

Wspólny Słownik Zamówień (CPV) :

15100000 - 9 produkty zwierzęce, mięso i przetwory mięsne (mięso wieprzowe i wołowe)

15112000 - 6 drób

15300000 - 1 warzywa, owoce i podobne produkty

15811000 - 6 pieczywo.

15500000 - 3 produkty mleczarskie.

15220000 - 6 ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb

15331170 - 9 i 15896000 - 5 warzywa mrożone i produkty gł. mrożone.

01242000 - 5 jaja

15000000 - 8 i 15800000 - 6 przyprawy i koncentraty

15400000 - 2 oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne

15800000 - 6 różne produkty spożywcze


§ 1 Opis sposobu przygotowania oferty:

  1. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie.
  2. Na kopercie należy umieścić nazwę i adres zamawiającego, nazwę i adres wykonawcy oraz napis: Oferta na zadanie pn.: ,, Dostawa  artykułów żywnościowych do stołówek szkolnych”
  1. Ceny podane w ofercie mają być wyrażone cyfrowo i słownie.
    1. Ma być ona napisana w języku polskim, czytelną i trwałą techniką.
    2. Zamówienie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych ( na poszczególne zadania od 2a-2k).

§ 2 Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczenie artykułów żywnościowych, na potrzeby dwóch stołówek szkolnych mieszczących się w Publicznej Szkole Podstawowej w Miłkowie
i Publicznej Szkole Podstawowej w Szwarszowicach. Szczegółowy wykaz produktów zawierają załączniki 2a-2k.

Szczegóły wymogów:

  1. Mięso i wędliny muszą by świeże, nie mrożone, dopuszczone do konsumpcji przez lekarza weterynarii, dostarczane 1-2 razy w tygodniu, w zależności od jadłospisu.
    1. Jaja, nabiał świeże dostarczane 1-2 razy w tygodniu, w zależności od jadłospisu.
    2. Pieczywo powinno by świeże i dostarczane codziennie w zależności od jadłospisu.
    3. Warzywa świeże oraz warzywa mrożone powinny by dostarczane 1-2 razy w tygodniu
      w zależności od potrzeb stołówek.
    4. Owoce świeże muszą być dostarczane w dniu obiadowym.
    5. Warzywa np. ziemniaki, buraki, pietruszka, kapusta kiszona i inne uzgodnione
      z Zamawiającym mogą by przywożone 1-2 w razy w tygodniu.
    6. Artykuły żywnościowe np. cukier, olej, przyprawy mogą być dostarczane 1-2 razy na tydzień.

Przy każdej dostawie musi być doręczona faktura VAT z dokumentem stwierdzający pochodzenie i dopuszczenie do obrotu.

Ilość potrzebna na każdy dzień umawiana jest ustnie, telefonicznie lub przez Zamawiającego.

Wszystkie produkty powinny być kategorii I i być przydatne do spożycia. Ogólna ilość zamówienia może się zmienić.

Wszystkie dostarczane artykuły muszą spełniać wymagania HACCP

 

§ 3 Wymagany termin realizacji umowy: od 04.01.2016 r. do 31.12.2016 r.

§ 4 Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował kryterium:

            Cena - 100 %.

§ 5 Wykonawca składając ofertę załącza do niej następujące dokumenty:

1/ Specyfikacja asortymentu i ilości zamówienia – załącznik nr 1

2/ Formularz oferty - załącznik nr 2

3/ Załączniki do formularza – załącznik nr 2a do nr 2k

4/ Wzór umowy – załącznik nr 3

§ 6 Opis sposobu obliczenia ceny w składanej ofercie:

W cenę oferty należy wliczyć:

a) wartość dostawy  określoną w oparciu o przedmiot zamówienia

b) obowiązujący podatek od towarów i usług VAT.

Cena podana przez wykonawcę będzie obowiązywała przez okres ważności umowy
i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania. Zamawiający wybierze propozycję odpowiadającą wszystkim postawionym przez niego wymogom
i o najniższej cenie.

§ 7 Miejsce i termin złożenia oferty:

Ofertę należy złożyć bądź przesłać w terminie do dnia 21.12.2015r. do godz. 10 na piśmie

w zaklejonej kopercie  w siedzibie zamawiającego.

Gminny Zespół Oświatowy w Bodzechowie,
ul. Szkolna 7, 27-420 Bodzechów., pok. 1

Na kopercie należy umieścić nazwę i adres zamawiającego, nazwę i adres wykonawcy oraz napis: Oferta  na zadanie pn.: ,,Dostawa artykułów żywnościowych do  stołówek szkolnych’’

Oferta  otrzymana przez zamawiającego po terminie podanym powyżej nie będzie rozpatrywana.

Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę przed upływem terminu jej składania.

§ 8 Informacje dotyczące zawierania umowy:

W terminie do 14 dni od daty powiadomienia o wyborze oferty wybrany wykonawca ma podpisać umowę z zamawiającym.

§ 9 Imię i nazwisko, stanowisko oraz nr tel. osoby uprawnionej do udzielania dodatkowych wyjaśnień w sprawie zamówienia:

Sylwia Masternak

Kierownik Gminnego Zespołu Oświatowego

w Bodzechowie

Telefon 041-265-37-65

 

                           Sporządziła:                                                                        Podpisała:

                           Dorota Mikla                                                               Sylwia Masternak

                        Główna Księgowa                                                        Kierownik Gminnego
                                                                                                             Zespołu Oświatowego

 

W załączeniu:

1. Specyfikacja asortymentu i ilości zamówienia – załącznik nr 1

2. Formularz oferty -  załącznik nr 2

3. Załączniki do formularza – załącznik nr 2a do nr 2k

4. Wzór umowy – załącznik nr 3

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 09 grudnia 2015 13:52
Dokument wprowadzony do BIP przez: Mirosława Kosikowska
Ilość wyświetleń: 317
23 marca 2024 11:10 (Agnieszka Cichoń) - Opublikowanie dokumentu.
09 grudnia 2015 13:57 (Mirosława Kosikowska) - Opublikowanie dokumentu.
09 grudnia 2015 13:57 (Mirosława Kosikowska) - Dodanie załącznika [zal_nr_3.pdf] do dokumentu. (Dokument nieopublikowany)
Zatrzymaj banner przewijany
Witamy w Biuletynie Informacji Publicznej Gminnego Centrum Oświaty w Bodzechowie::Witamy w Biuletynie Informacji Publicznej Gminnego Centrum Oświaty w Bodzechowie::