Kierownik Gminnego Zespołu Oświatowego z siedzibą w Bodzechowie przy ul. Szkolnej 7
ZAPRASZA
do złożenia oferty na zadanie pn.:
,,Dostawa artykułów żywnościowych do stołówek szkolnych”
Wspólny Słownik Zamówień (CPV) :
15100000 - 9 produkty zwierzęce, mięso i przetwory mięsne (mięso wieprzowe i wołowe)
15112000 - 6 drób
15300000 - 1 warzywa, owoce i podobne produkty
15811000 - 6 pieczywo.
15500000 - 3 produkty mleczarskie.
15220000 - 6 ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb
15331170 - 9 i 15896000 - 5 warzywa mrożone i produkty gł. mrożone.
01242000 - 5 jaja
15000000 - 8 i 15800000 - 6 przyprawy i koncentraty
15400000 - 2 oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne
15800000 - 6 różne produkty spożywcze
§ 1 Opis sposobu przygotowania oferty:
§ 2 Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczenie artykułów żywnościowych, na potrzeby dwóch stołówek szkolnych mieszczących się w Publicznej Szkole Podstawowej w Miłkowie
i Publicznej Szkole Podstawowej w Szwarszowicach. Szczegółowy wykaz produktów zawierają załączniki 2a-2k.
Szczegóły wymogów:
Przy każdej dostawie musi być doręczona faktura VAT z dokumentem stwierdzający pochodzenie i dopuszczenie do obrotu.
Ilość potrzebna na każdy dzień umawiana jest ustnie, telefonicznie lub przez Zamawiającego.
Wszystkie produkty powinny być kategorii I i być przydatne do spożycia. Ogólna ilość zamówienia może się zmienić.
Wszystkie dostarczane artykuły muszą spełniać wymagania HACCP
§ 3 Wymagany termin realizacji umowy: od 04.01.2016 r. do 31.12.2016 r.
§ 4 Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował kryterium:
Cena - 100 %.
§ 5 Wykonawca składając ofertę załącza do niej następujące dokumenty:
1/ Specyfikacja asortymentu i ilości zamówienia – załącznik nr 1
2/ Formularz oferty - załącznik nr 2
3/ Załączniki do formularza – załącznik nr 2a do nr 2k
4/ Wzór umowy – załącznik nr 3
§ 6 Opis sposobu obliczenia ceny w składanej ofercie:
W cenę oferty należy wliczyć:
a) wartość dostawy określoną w oparciu o przedmiot zamówienia
b) obowiązujący podatek od towarów i usług VAT.
Cena podana przez wykonawcę będzie obowiązywała przez okres ważności umowy
i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania. Zamawiający wybierze propozycję odpowiadającą wszystkim postawionym przez niego wymogom
i o najniższej cenie.
§ 7 Miejsce i termin złożenia oferty:
Ofertę należy złożyć bądź przesłać w terminie do dnia 21.12.2015r. do godz. 10 na piśmie
w zaklejonej kopercie w siedzibie zamawiającego.
Gminny Zespół Oświatowy w Bodzechowie,
ul. Szkolna 7, 27-420 Bodzechów., pok. 1
Na kopercie należy umieścić nazwę i adres zamawiającego, nazwę i adres wykonawcy oraz napis: Oferta na zadanie pn.: ,,Dostawa artykułów żywnościowych do stołówek szkolnych’’
Oferta otrzymana przez zamawiającego po terminie podanym powyżej nie będzie rozpatrywana.
Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę przed upływem terminu jej składania.
§ 8 Informacje dotyczące zawierania umowy:
W terminie do 14 dni od daty powiadomienia o wyborze oferty wybrany wykonawca ma podpisać umowę z zamawiającym.
§ 9 Imię i nazwisko, stanowisko oraz nr tel. osoby uprawnionej do udzielania dodatkowych wyjaśnień w sprawie zamówienia:
Sylwia Masternak
Kierownik Gminnego Zespołu Oświatowego
w Bodzechowie
Telefon 041-265-37-65
Sporządziła: Podpisała:
Dorota Mikla Sylwia Masternak
Główna Księgowa Kierownik Gminnego
Zespołu Oświatowego
W załączeniu:
1. Specyfikacja asortymentu i ilości zamówienia – załącznik nr 1
2. Formularz oferty - załącznik nr 2
3. Załączniki do formularza – załącznik nr 2a do nr 2k
4. Wzór umowy – załącznik nr 3
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Gminne Centrum Oświaty w Bodzechowie