Ogłoszone poniżej 14 tysięcy euro - archiwum

Zaproszenie do złozenia oferty na dostawę artykułów żywnosciowych do sołówek szkolnych 2013r.

Załącznik Nr 2
do Regulaminu udzielania zamówień,
których wartość jest wyższa niż wyrażona w złotych
równowartość kwoty 6.000 euro i nie przekracza
wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14.000 euro
stosowanego w Gminnym Zespole Oświatowym
 

Nr …/20..                                          

                                                                                                               Bodzechów dn. 14.12.2012r.

                                              

……………………………………………………………………

(Nazwa i adres podmiotu, do którego kierowane jest zaproszenie)



Kierownik Gminnego Zespołu Oświatowego z siedzibą w Bodzechowie przy ul. Szkolnej 7

ZAPRASZA

do złożenia oferty na zadanie pn.:

,,Dostawę artykułów żywnościowych do stołówek szkolnych”


Wspólny Słownik Zamówień (CPV) :

15100000 - 9 produkty zwierzęce, mięso i przetwory mięsne (mięso wieprzowe i wołowe)

15100000 - 9 produkty zwierzęce, mięso i przetwory mięsne

15112000 - 6 drób

15300000 - 1 warzywa, owoce i podobne produkty

15811000 - 6 pieczywo.

15500000 - 3 produkty mleczarskie.

15220000 - 6 ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb

15331170 - 9 i 15896000 - 5 warzywa mrożone i produkty gł. mrożone.

01242000 - 5 jaja

15000000 - 8 i 15800000 - 6 przyprawy i koncentraty

15400000 - 2 oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne

15800000 - 6 różne produkty spożywcze

 

 

§ 1 Opis sposobu przygotowania oferty:

  1. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie.
  2. Na kopercie należy umieścić nazwę i adres zamawiającego, nazwę i adres wykonawcy oraz napis: Oferta na zadanie pn.: ,, Zakup i dostarczenie artykułów żywnościowych dla stołówek szkolnych ”
  3. Ceny podane w ofercie mają być wyrażone cyfrowo i słownie.
  4. Ma być ona napisana w języku polskim, czytelną i trwałą techniką.
  5. Zamówienie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych ( na poszczególne zadania od 3a-3l).

§ 2 Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczenie artykułów żywnościowych, na potrzeby dwóch stołówek szkolnych mieszczących się w Publicznej Szkole Podstawowej w Miłkowie i Publicznej Szkole Podstawowej w Szwarszowicach. Szczegółowy wykaz produktów zawierają załączniki 3a-3l.

Szczegóły wymogów:

  1. Mięso i wędliny muszą by świeże, nie mrożone, dopuszczone do konsumpcji przez lekarza weterynarii, dostarczane 1-2 razy w tygodniu, w zależności od jadłospisu.
  2. Artykuły żywnościowe np. cukier, olej, przyprawy mogą by dostarczane 1-2 razy na tydzień.
  1. Jaja, nabiał świeże dostarczane 1-2 razy w tygodniu, w zależności od jadłospisu.
  2. Pieczywo powinno by świeże i dostarczane codziennie w zależności od jadłospisu.
  3. Warzywa świeże oraz warzywa mrożone powinny by dostarczane 1-2 razy w tygodniu w zależności od potrzeb stołówek.
  4. Owoce świeże musza by dostarczane w dniu obiadowym.
  5. Warzywa np. ziemniaki, buraki, pietruszka, kapusta kiszona i inne uzgodnione z Zamawiającym mogą by przywożone 1-2 w razy w tygodniu.
  6. Artykuły żywnościowe np. cukier, olej, przyprawy mogą by dostarczane 1-2 razy na tydzień.

    Przy każdej dostawie musi być doręczony dokument stwierdzający pochodzenie i jego   dopuszczenie do obrotu.

Ilość potrzebna na każdy dzień umawiana jest ustnie, telefonicznie lub pisemnie przez Zamawiającego.

Wszystkie produkty powinny być kategorii I i być przydatne do spożycia. Ogólna ilość zamówienia może się zmienić.

Wszystkie dostarczane artykuły musza spełnia wymagania HACCP

      § 3 Wymagany termin realizacji umowy: od 02.01.2013r. do 31.12.2013r.

      § 4 Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował kryterium:

            Cena - 100 %.

      § 5 Wykonawca składając ofertę załącza do niej następujące dokumenty:

1/ formularz oferty

     2/ oświadczenie o spełnieniu warunków,  o których mowa w art. 22 ust. 1  ustawy                                                            - Prawo zamówień publicznych.

3/ oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, i których mowa w art. 24. Ust. 1 ustaw – Prawo zamówień publicznych.

§ 6 Opis sposobu obliczenia ceny w składanej ofercie:

W cenę oferty należy wliczyć:

a) wartość dostawy  określoną w oparciu o przedmiot zamówienia

b) obowiązujący podatek od towarów i usług VAT.

Cena podana przez wykonawcę będzie obowiązywała przez okres ważności umowy i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania. Zamawiający wybierze propozycję odpowiadającą wszystkim postawionym przez niego wymogom i o najniższej cenie.

        § 7 Miejsce i termin złożenia oferty:

Ofertę należy złożyć bądź przesłać w terminie do dnia 21.12. 2013r. do godz. 10 na piśmie 
              w zaklejonej kopercie  w siedzibie zamawiającego

Gminny Zespół Oświatowy w Bodzechowie,
              ul. Szkolna 7, 27-420 Bodzechów., pok. 1

Na kopercie należy umieścić nazwę i adres zamawiającego, nazwę i adres wykonawcy oraz napis:

Oferta  na zadanie pn.: ,,Dostawę artykułów żywnościowych do  stołówek szkolnych’’

Oferta  otrzymana przez zamawiającego po terminie podanym powyżej nie będzie          rozpatrywana.

Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę przed upływem terminu jej składania.

§ 8 Informacje dotyczące zawierania umowy:

W terminie do 7 dni od daty powiadomienia o wyborze oferty wybrany wykonawca ma podpisać umowę z zamawiającym.

§ 9 Imię i nazwisko, stanowisko oraz nr tel. osoby uprawnionej do udzielania dodatkowych wyjaśnień w sprawie zamówienia:

Sylwia Masternak

Kierownik Gminnego Zespołu Oświatowego

w Bodzechowie

Telefon 041-265-37-65

 

Sporządził:                                                                                             Podpisał:

 

  Kosikowska Mirosława                                                                 Sylwia Masternak

  Pomoc administracyjna                                          Kierownik Gminnego Zespołu Oświatowego                                                                                                                                                                                           

 

W załączeniu:

1. Zaproszenie do złożenia oferty – załącznik nr 2

2. Wzór formularza oferty -  załącznik nr 3

3.  Załączniki do formularza – załącznik  nr 3a do nr 3 l

4. Wzór umowy – załącznik nr 4

5. Oświadczenie o spełnieniu warunków,  o których mowa w art. 22 ust. 1  ustawy - Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 5

6. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, i których mowa w art. 24. Ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 6

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 14 grudnia 2012 16:04
Dokument wprowadzony do BIP przez: Krzysztof Winiarski
Ilość wyświetleń: 430
10 stycznia 2013 12:36 (Krzysztof Winiarski) - Zmiana kolejności załączników.
10 stycznia 2013 12:36 (Krzysztof Winiarski) - Zmiana kolejności załączników.
10 stycznia 2013 12:35 (Krzysztof Winiarski) - Zmiana kolejności załączników.
Zatrzymaj banner przewijany
Witamy w Biuletynie Informacji Publicznej Gminnego Centrum Oświaty w Bodzechowie::Witamy w Biuletynie Informacji Publicznej Gminnego Centrum Oświaty w Bodzechowie::